Hoppa till innehåll

Buggar På Halo2


Autobahn
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 72
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nej man kan döda dom!

 

Min kompis o jag märkte de man springer o hämtar plasma pistolen o sen tillbaka o skuter han när de gubbarna kommer skut dom då i benet så kommer dom rammla skut dom jätte mycke på de då så dör dom

Redigerat av Tails^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kan ett bugg så här gör du:du spelar banan silent kotagerfer(mycket fel stavning)sen åker du utt i vattnet med en warthog sen när du inte kan komma längre så går du av stäler dig mot "vägen"och har warthogen framför dig sen kastar du en granat och då kommer du igenom "vägen"och sen kan du gå i 5 minuter så kommer du fram till "the end" där kan du hoppa ner,när du gör det kommer du flyga till backa till ön

 

 

 

 

 

coolt va :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(TAcklaren @ 10/11-2004 21:23:36)

Tjaa eftersom en bugg inehåller ett antal buggar i sig själv så lär det ju v ara rätt så många.

 

Förresten jag måste ta och beskriva en JÄTTE STOR bugg, men tyvär hinner jag inte beskriva den..

snälla berätta....

Gör det när jag har ork. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ta warthogen på the silent cartagrofer banan och döda lite innan du kommer fram till dom där stora bjässarna.. ta och kör upp bilen på stenen högst upp... sen får ni hjälpa varandra (en står under) att komma upp på berget... då kan man springa runt där..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tryck på x hela tiden från början på femte banan så hoppar master chief in pelicanen igen och weee nu kan du åka med den tills du ramlar av när den försviner genom dimma :)

om man hoppar av sen så står det: "Press X to drive Pelican"

har inte lyckats komma in i den men endå..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...