0014 Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 japp....det är bättre än golden eye...det kan jag lova..det är skönare uppdrag och bättre grafik.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 japp....det är bättre än golden eye...det kan jag lova..det är skönare uppdrag och bättre grafik.. Hur många player kan man köra i Multiplayer? Och vilka gubbar får man vara i Multiplayer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 man kan köra mot computer players...man kan vara Bond och de andra men de är inte lika många som innan...man kan också vara electra och Cigar girl...de är de jag kommer i håg.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 man kan köra mot computer players...man kan vara Bond och de andra men de är inte lika många som innan...man kan också vara electra och Cigar girl...de är de jag kommer i håg.. Det där känner jag igen från.James Bond Agent 007 Nighyfire. Då kan man välja motståndare och så. Men på det här spelet måste man väl ha något extra att sätta in i N64at? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 nej..inte vad ja vet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 nej..inte vad ja vet... Men det borde du veta. Det är nog Expansion Pak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 jag hade det inne redan innan jag fick det så det kom nite fram nån ruta eller nåt om att det var Exp. pack krav... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 jag hade det inne redan innan jag fick det så det kom nite fram nån ruta eller nåt om att det var Exp. pack krav... Vilken Bonus du fick med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 bonus?? va snackar du nu om?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 bonus?? va snackar du nu om?? När jag sa Bonus menar jag att du hade tur som fick med Expansion Pak. Eller du kanske köpte Expansion Pak? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 jag ahde det sen innan som jag skrev...jag köpte det separat ja... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 jag ahde det sen innan som jag skrev...jag köpte det separat ja... Bra att du svarade. Det var ju det jag menade, alltså frågan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg