PaulMcCartney Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 :meddum: Hur får man raketmunstycket? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Du måste ta ett vist anntal med shines så får du den så småningom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PaulMcCartney Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Du måste ta ett vist anntal med shines så får du den så småningom När jag har x antal shines vart kan jag hämta den då? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 I delfino plaza kan du hitta den vid den lilla poolen nära statyn där man startar. Sen finns det (tror jag) en i varje bana. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Jag tror att Shadow Mario springer runt med Raket munstycket spruta vatten på Honom tills han rammlar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PaulMcCartney Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 En sak du Ocarina of time experten, jag är också det... Menar inget illa ochhöjer inte rösten. Bara sa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Har du fått raketen ännu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg