Kawe Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 E ff tactic advance bra ?? jag har bara ff tactics på ps1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon pokemon trainer su Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 VAd för apel ska jag köpa ?det vet jag ente men jag vill veta kan ente ni komma me förslag ?snälla :P ? jagv ill ha nya spel men et ente vad för nått spel jag tycker du ska köpa pokemon ruby eller zelda till gamboy ja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Köp Pokemon sapphire och börja med Treecko! Om du undrar varför sapphire i stället för ruby så är det att Kyroge spöar elite four lättare än Groudon! Det är många här i Fuska som också tycker så! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 §1.11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg