Nyllet Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 du får ju en handkontroll med och om man inte kan skaffa flera köp wavebird så ser det ju ungefär ut som det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 (0012 @ 23/10-2004 11:23:45) jag vill ha platinum cuben kanske ska köpa ett til gamecube så säljer jag mitt gamla till min syra :P f*n vad bortskämd och man brukar inte sälja saker till sin familj därför dem köpte det till dig. Han kanske köpte det själv?det gjorde jag iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Men han kunde inte kunna köpa det utan sina föräldrar :P jaja gör som ni vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 999?! Fö faen..Du får en lila för 499kr..Måla om din vettja ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Svart också för 499 kr men min kompis har nu 4 gamecube han har köpt alla färger Oranshe Silver lilla svart han sålde en efter en ända till Oransh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Min är lila. Den funkar jättebra att spela på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Men han kunde inte kunna köpa det utan sina föräldrar :P jaja gör som ni vill Vem sa du var bortskämd!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 27 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 jag ska löpat har ett svart nu men om jag köpert får jag tgvå ahndkontroller och spelet jag ska köpat punkt slut! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Men det är dåligt att man måste köpa MKDD pack man borde kunna köpa en själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 jag vill ha platinum cuben kanske ska köpa ett til gamecube så säljer jag mitt gamla till min syra :P Eeh..? E det inte lite onödigt och knäppt att sälja sina förra Gamecube till sin syrra och sedan köpa en gamecube med silver färg? Färgen spelar ingen roll för mejliksom,det viktigaste e ju att det är en Gamecube över huvvu'taget ju :P Slöseri på pengar också.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Mellanmjölk: Man får MKDD med Ph0EniX: Man får bara en handkontroll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 platinium är bara bättre än vanliga gc platinium är igentliggen på svenska platina som typ är nån färg jag vet inte men jag tror att man kan köra samma spel på platinium och på vanliga gc... :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg