Orsolya Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Jag har tagit Moon Pearl och är inne på det 4.e slottet. Kommer ingen vart, hur ska jag döda bossen och måste man spela allt från början för att komma dit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 vilken boss är du på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orsolya Skrivet 22 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Den fjärde, har tagit de tre "rötterna", svärdet, Moon pearl. Han som skjuter eld(?) och försvinner och byter plats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 man ska upp på övervåningen och spränga hål i golvet sen ska man gå ner och hitta en flicka som vill ha hjälp gå till bossrummet och fram till hjuset då blir flickan "blink" altså bossen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orsolya Skrivet 22 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Vilken övervåning? I mitten ingångenen eller i dem andra två? Jag kommer till platsen (i miiten ingången) då bossen elchockerar prinsessan och hon försvinner och jag går in i nästa rum och fightas med honom. Vart ska jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Sire: Skärp dig! Jag kan överhuvud taget inte förstå vad en massa blä har med ämnet att göra!!! I alla fall, menar du att du har fixat så tjejen blir en boss? I så fall har du ju redan fixat hålet i golvet, det är bara att ge sig på och slå honom. Vad jag vet finns det ingen specifik strategi för Blind, man får bara springa undan hans eld och huvuden (tror att man ska kunna döda huvudena, men vet inte säkert) och anfalla hans kropp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 du ska slå honnom 9 gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 :blink: Jag har också problem. Har klarat Aghnahim och så men jag e i Dark Palace och kan inte komma förbi de röda sakerna som sitter i blå hållare o studsar upp o ner. ;) vad ska jag göra :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orsolya Skrivet 24 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Jag är i precis samma situation, helt hopplöst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst teamquaqua Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Och jag med det är inte klokt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst teamquaqua Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Sire: Skärp dig! Jag kan överhuvud taget inte förstå vad en massa blä har med ämnet att göra!!! I alla fall, menar du att du har fixat så tjejen blir en boss? I så fall har du ju redan fixat hålet i golvet, det är bara att ge sig på och slå honom. Vad jag vet finns det ingen specifik strategi för Blind, man får bara springa undan hans eld och huvuden (tror att man ska kunna döda huvudena, men vet inte säkert) och anfalla hans kropp. Han är ju på Aganhim. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Jag med. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg