Gäst Xray Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Dubbel <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 psxcare multimediashopen.com finns ju en baner om den her sidan här ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Den är inte klar, kan inte hitta den iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 (Xray @ 23/10-2004 15:44:54) I de flesta spelbutiker B) Är inte så säker, de bästa chippen är olagliga, så privatpersoner är bäst. Det finns spelbutiker som chippar,jo... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Det bästa är ju om man känner någon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikomas Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 lite varsomhälst i x-box affärer DU BORDE GÖRA DET Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Fredrik chippade min... jag tror man kan köpa chipp på ullared i gekås på undervåningen själv hr man xecuter2 men 64 spel inlagt och en dubbelt så stor hårddisk! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jag tycker du borde söka upp någon privatperson som kan göra det åt dig, brukar vanligtvis gå mycket fortare då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jag har en liten fråga nagående chippning : Kan man på något vis ta bort ett chipp från boxen (jag chippade nämligen mitt för länge sedan men nu för tiden använder jag det så sällan, så ja därför skulle jag vilja veta det.. Tacksam för svar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 var kan jag köpa chip till Xbox???måste ha hjälp! ska önskamig ett til jul! Game kan man köpa det mesta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Jag har en liten fråga nagående chippning : Kan man på något vis ta bort ett chipp från boxen (jag chippade nämligen mitt för länge sedan men nu för tiden använder jag det så sällan, så ja därför skulle jag vilja veta det.. Tacksam för svar :) ja man kan ta bort det...men ska du ha bort det måste du nog säga till den person som la in chippet... annars krävs det nog en expert för o kunna veta hur den som hade lagt in chippet gjorde... det finns olika sätt man kan chippa boxen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Det bästa är ju om man känner någon! håller med :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg