Light Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Ja jag vet, det kommer bli 2 JOBBIGA dagar, för oss som inte får det, det lär ju finnas ALL information om det, som inte vi vill ha reda på :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
◘◘◘ Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Ja jag vet, det kommer bli 2 JOBBIGA dagar, för oss som inte får det, det lär ju finnas ALL information om det, som inte vi vill ha reda på :( Då kommer det att finnas flera hundra bilder och sånt som du sa <_< Vill du ha svenska som ett språk i halo 2?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 (◘◘◘ @ 24/10-2004 21:55:05) Ja jag vet, det kommer bli 2 JOBBIGA dagar, för oss som inte får det, det lär ju finnas ALL information om det, som inte vi vill ha reda på :( Då kommer det att finnas flera hundra bilder och sånt som du sa <_< Vill du ha svenska som ett språk i halo 2?? :huh: Ush dom 2 dagarna vill jag inte änns tänka på..Nej jag vill ha det på engelska annars vore det mobbat.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
◘◘◘ Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Jepp det är mycke bättre på engelska :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Inte Fable jag klarade det på 11 timmar :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
◘◘◘ Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Inte Fable jag klarade det på 11 timmar :angry: Klara det igen då! man kan ju typ välja slutet..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Inte Fable jag klarade det på 11 timmar :angry: Men du kanju köra en gång till, som ond eller god, så du får testa båda ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Jag klarade det på 8 tim, med alla side quests :P Men det är fortfarande kul att exmprimentera :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Jag klarade det på 8 tim, med alla side quests :P Men det är fortfarande kul att exmprimentera :P Man kommer ju på nya grejer hela tiden :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Du borde önska dig Halo 2 lr Fable, båda ser bra ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Nytt rekord~ 5 timmar och 30 minuter och exakt alla side quests :D + ett litet giftermål med en brud i oakvale :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 (Halo_Master @ 28/10-2004 14:29:37) Jag klarade det på 8 tim, med alla side quests :P Men det är fortfarande kul att exmprimentera :P Man kommer ju på nya grejer hela tiden :D vad handlar dt om?låter så konstigt i reklamen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg