Gäst noatoa Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Skrivet 23 Oktober 2004 Jag fattar inte hur man får Master sword,Mirror shield,Bombchus o.s.v. Jag vet att man får det genom att prata med de där "Secret givers" men jag har bara sett dem i ett Linked game så... (och jag har pratat med alla "Secret givers".) Och jag har aldrig fått något sånt men jag vill gärna få det. Men självaste frågan är: Kan man få Master sword,Mirror shield,Bombchus i ett Linked game eller måste man ha oracle of ages för att få det? I såna fall hur?? För jag har kollat på Gamefaqs.com men det stod bara massa saker som Lynna city och Labrynna och massa gubbar som jag ALDRIG har hittat. Som vanligt, om ni vet så skicka det till mig. :rolleyes:
Gäst noatoa Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Skrivet 24 Oktober 2004 GLÖMDE JAG OCH SÄGA ATT NI SKULLE SVARA FORT?!?!?!?? :angry:
Gäst noatoa Skrivet 1 November 2004 Rapport Skrivet 1 November 2004 DU TOFFE! DU KAN VÄL VARA SÅ SNÄLL OCH SLUTA SKRIVA FaTtAr InTe JUST PÅ MINA INLÄGG!?!?!? :angry: :angry:
zelda_z Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 Lungna dig du måste ha vissa koder jag har master sword bombchu mirror sheald och biggoron sword :lol:
zelda_z Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 ja glömde seja du måste ha orackle of season B)
Rekommendera inlägg