Gäst Tutankoopa Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 I vilken värld finns Bowser. Jag är i värld 8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Han finns i värld 8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 a och hans borg är inte lätt tog typ 25 försök att klara den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 LV 8 bowser tycker ja e lätt ja kommer inte ihåg nått av det men ja kommer ihåg att ja klara han på tredje försöket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 det jobbigaste i hela det spelet är borgen i 8:e världen, tusans labyrint. Men bowser är lätt, särskilt om man har fire flower. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 aa vet jag hålde på med det gette länge puh! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 (redigerat) ... Eh? Jo labrynten är svår men Bowser är rätt lätt när du har fattat hans rörelser. Jag klarade honom när jag var fyra år gammal på det fjärde försöket. :ph34r: Redigerat 23 November 2004 av Kite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 jag hade bara ett liv när jag mötte honom :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 det slottet är ju lätt egentligen...finn svårare banor på det spelet...har du använt flöjtar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 jag klara han på andra försöket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 Jag orkar inte möta honom mer det är för tråkigt. Jag kör spel på Gancube istället :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Jag orkar inte möta honom mer det är för tråkigt. Jag kör spel på Gancube istället :P HAHA...gancube verkar vara ett jävligt bra spel asså :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg