Claudia Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Är det någon som köpt Jak 3 än? Om ni har det, lever det upp till förväntningarna? Är det lika bra som resten av spelen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Har verkligen Jak 3 släppts nu ? Jag trodde de skulle släppas i December :blink: Fast jag har kanske fel .. Drakula .. Högst onödigt .. Cool boy .. PM:a han i stället .. Åhh, ibland önskar man att man vore moderator . Såna här inlägg stör mig verkligen <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Drakula, koden finns typ i manualen eller nåt sånt. Ska komma med spelet. Skriv i rätt tråd nästa gång, det finns ett helt underforum om The Sims. cool_boy, inga såna spamm-svar tack. Det ger bara upphov till typ "vad vet du?" "koden" "vilken är det?" "säger jag inte" eller "den är..." ... <_< Hemskt onödigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 (redigerat) se bilder på http://www.gamespot.com/ps2/action/jakandd...creenindex.html :D Redigerat 23 Oktober 2004 av GTA KILLEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 25 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Hoppsan, jag såg fel på release datumet! Inte 20/10 utan 20/12... Jag såg en filmsnutt som kom med superplay dvd:n, dreggel...dreggel... vill ha! Är jag den enda som längtar? Joy: Dina inlägg stör mig verkligen.... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Det mästa jag gillar i Jak 2 att hoppa upp i dem där bilarna och sno dem <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Jo, det är kul i Jak 2, men nu var detta en tråd om Jak 3 :P Det fräckaste i Jak 3 kommer nog vara, Light Jak . Det verkar riktigt hett alltså :) Jag tror jag ska köpa det .. Efter jag köpt nåra andra spel :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 är jak spelen roliga, jag har inte spelat nått av spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Jag har ettan och det är ganska kul, fast 2:an är roligare och då lär ju 3:an vara ännu roligare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 26 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Både ettan och tvåan är grymma. Jag köpte tvåan precis när det kom ut, klarade det på en vecka, och sen dess har jag längtat efter uppföljaren!!! Jag måste ha!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 jag kanske ska köpa något av dom men vilket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 det är kul att sno bilar i jak 2(jag har jak2) ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg