Linkeeze Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 det är bara för att du inte kört de så myket det blir roligare senare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Jag har Jak 3.Den är rolig. fast har redan klarat det. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Jag har jak 3 och varvade det hur j*vla snabbt som helst! Alldeles för lätt spel men kul som in i.... Förresten så fråga jag när ja köppte ratchet and clank 3 när jak 3 kom å då sa de att det komm den 27/11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Jag tycker att Jak 3 suger häst ##### :lol: :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalle3 Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 (redigerat) Jag kanske skickar in det här litte sent men det är jäääääääääätttttttte bra och jag har klarat ut det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Desutom NIKE har du någ inte spelat det :meddum: Redigerat 27 Januari 2005 av kalle3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orzoon Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 det är bra som f*n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg