fagg3 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Skrivet 23 Oktober 2004 Jag behöver hjälp med pendranas drift ! Jag tittade på karatan och då stod det ju att det låg i magmoor caverns man behöver väll en dräkt som kan stå emoyt eld där ? Eller ska man bara kuta igenom föt att ta sig till hissen ?
Decku Scrub Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Skrivet 23 Oktober 2004 I magmoor caverns behöver man varia suit som man får i cozo ruins av en stor växt boss som heter flaaghra eller något sånt.
fagg3 Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 23 Oktober 2004 MEn hur kommer man till choso ruins ?
Urbans filt Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Skrivet 23 Oktober 2004 Du... har du denna dräkt? Isåfal behöver du inte gå till chozo ruins.
fagg3 Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 23 Oktober 2004 Men jag har inte dom där axelmuffarna dom åkte av när en bomb sprängdes på förra uppdraget ju... Men vart är den där bossen i Chozo ?
Gäst Samus aran Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 I början ska du bara försöka hoitta vägen till chozo ruins (ligger nära landnings platsen) sen måste du fixa missiler, morph ball, morph ball bomb, och charge beam inan du kan gå och döda Flaaghra (bossen) PM:a mig om du behöver hjälp
Decku Scrub Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 Man behöver inte charge beam för att döda bossen.Jag hittade den först efter att jag hittat hissen till pehdrana drifts.Det var när jag såg de stora is taggarna som stack upp ur marken som jag kollade på kartan om jag kanske hade missat något rum där det kunde finnas en item,och det fanns det.
Gäst Samus aran Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 men det är ju enklare att ta den först
Rekommendera inlägg