dklennarth Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Hej Admin, vet att många tjatar på detta, men hur fungerar egentligen lotto?? Allt jag gör blir detta svar *ogiligta nummer* Jag har försökt flera ggr, sen önskar jag ett prislista på lotto, så ser folk vad de vinner! Jag vill gärna testa spelet, men det är inte roligt när det inte fungerar.. När kommer kasta tärning tillbaka, saknar det väldigt mycket?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Har du provat den knappen på höger sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 vilken knapp? http://www.grendosa.com/dump/dbrulj00.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 asså kolla du ska välja högst 10 nummer från den där fönstret på alla rader så klicka på skicka så var lotteriet slut på min det stog vinnande nummer o så stog det 34 o jag hade 34 då men jag fick inget inte äns ett poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 asså kolla du ska välja högst 10 nummer från den där fönstret på alla rader så klicka på skicka så var lotteriet slut på min det stog vinnande nummer o så stog det 34 o jag hade 34 då men jag fick inget inte äns ett poäng Det kanske var så mycket du satsade eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Man måste ha minst 5 siffror rätt elelr nått, kommer inte ihåg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 men om nån borde veta så är det väl du!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 15 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Jodå, jag har prövat den också, men svaret *ogiltigt nummer* poppar upp hela tiden :( Har du provat den knappen på höger sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 men JAG VILL SE EN VINSTPLAN!!! På hur mkt man kan vinna!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 17 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Önskar också en vinstplan o hur man spelar spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.