Gäst 0012 Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Håller med dem flästa brukar säga vad man ska köpa så skriver dem aldrig i tråden dem gör den för skoj skull. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 köp ssbm han har ssbm. Skrev det i en annan tråd. Jag ska vänta tills Star fox Armada, Paper mario 2 och Mario party 6 kommer ut innan jag köper nåt nytt spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 paper mario 2 längtar jag till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Jag med. Fast alla dem 3 spelen kommer ut nästan samtidigt. Blir svårt att välja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 köp mkdd platinum pack du får ett silvrigt game cube plus jontroll kostar 1000 spenn jag ska görat denna vecka! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Du borde nog köpa Zelda The Wind Waker eller Super Mario Smash Bros.Melee. Dom e bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg