izah Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Hur klarar man "King Boo Down Below" på Sirena Beach?? Och hur klarar man "The Goopy Inferno" i Pianta Village? Hur klarar man "The shells secret" i Noki bay? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Hur klarar man "King Boo Down Below" på Sirena Beach?? Och hur klarar man "The Goopy Inferno" i Pianta Village? Hur klarar man "The shells secret" i Noki bay? 1. Man ska kasta den röda grönsaken på spöket och sen en vanlig på honom några gånger sen klarar du den. 2.Den var svår,du ska gå runt på nåt speciellt sett,kommer inte ihåg.. 3.Försök så mycket du kan att komma upp,jag klarade det efter mitt 100.ade försök tror jag ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izah Skrivet 24 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Jag har klarat king boo down below och goopy inferno...men shells secret å banorna som kommer efter goopy inferno å king boo down below har jag inte klarat.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Var på "shells secret" har du fastnat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg