Metroid Fan Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 (redigerat) Hej! Jag har tagit alla triforce kartor och delar. Nu ska jag ta triforce kartan på spökskeppet och nu undrar jag, Hur får jag tag i spökskeppskartan så man kan se vilka tider det kommer? Redigerat 24 Oktober 2004 av Chihuahua Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 bifoga inte bilder i onödan, Metroid f*n. Det är förbjudet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Jag har för mig att Ghost Ship Chart finns på Diamond Steppe Island. Hookshota på en palm och hoppa ner i hålet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Det stämmer! den ligger, hm, tror det är nordväst om outset island. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Du måste ha den charten för att kunna komma in i ghost ship. När du har charten är det bara öppna den vanliga kartan så ser du vart skeppet finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Fan Skrivet 26 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Är diamond steppe island den med huset man måste visa en karta för att komma in? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 nej det är det inte, diamond steppe island ligger nordväst om outset island! jag antar att du vet att man bara kan se spökskeppet på natten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Fan Skrivet 26 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 tack haar kommit dit nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg