Zingan Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 den är som cs nästan va ?? hur mycket kostar den nya star wars spelen eller vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 vad hette det? det finns ett antal StarWars spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 24 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 battlefront tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
◘◘◘ Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Star Wars Battlefornt heter det köp det! det är som Battlefield 1942 ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^_^ Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 det aegerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr "rr" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 verakr ganska skoj, men jag har f*n inga stålar till att köpa nåt just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Är det online ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 24 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 hur är battle field Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 man springer runt på stora öppna banor och skjuter varandra med diverse vapen, pansarfordon, flygplan, båtar och liknande... gå in på hemsidan om du vill ha mer info Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Men är Desert combat battlefield vietnam ? därför jag körde det där i syrien det är irak vs amerika.så ska man flyga till deras bas med flygplan jag undrar om det är det om det är ska jag köpa jag är osäker :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Desert Combat är en modd på BF 1942, och den utspelar sig i nutid. Battlefield Vietnam är det nyaste spelet från de som gjort Battlefield serien och utspelar sig under Vietnamkriget. det är alltså inte samma spel. Desert Combat går heller inte att köpa, utan bara att ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.