shacti Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 men lol du tror visst man tror på det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 :o asså det är ju onödigt att köpa de officiella grejorna från nintendo tex jag köpte minnes kort 59 block 69 spännkommer inte ihåg märket det står ej på kortet men stod på paketet men det har jag slängt ett likadant minneskort från nintendo 199 spänn och jag har haft kortet sen maj och det har aldrig blive fel. samma sak med kontrollerna från ooficciellt märke 129 spänn från nintendo 399 spänn.och att köpa gc platina är att kasta pengar i sjön om man redan har ett gc för svart är ju as mycke snyggare (för det har jag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 isåfall har du tur pirat grejerna kan ju hålla men rislen är stor att nåt går sönder så är man mån om pengarna och vill ta en risk så kan man ju köpa piratgrejer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 nåja somsagt onödig trååd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 jag har 2300:- i min plånbok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 back on topic <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 back on topic <_< håller med..och förresten ska man väl inte prata högt om hur mycket pengar man har på sitt bank konto. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 (ZteelMan @ 28/10-2004 19:57:10) back on topic <_< håller med..och förresten ska man väl inte prata högt om hur mycket pengar man har på sitt bank konto. eeeeh vad är ämnet i denhär tråden igentligen??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 phoenix ville visa vad han ville ha, i hopp om att nån vänlig själ köpte det åt honom....kanske jag vet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 han kanske skrev till Tomten Ps jag tror inte på honom ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 jag tror inte heller på tomten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 2 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 :o asså det är ju onödigt att köpa de officiella grejorna från nintendo tex jag köpte minnes kort 59 block 69 spännkommer inte ihåg märket det står ej på kortet men stod på paketet men det har jag slängt ett likadant minneskort från nintendo 199 spänn och jag har haft kortet sen maj och det har aldrig blive fel. samma sak med kontrollerna från ooficciellt märke 129 spänn från nintendo 399 spänn.och att köpa gc platina är att kasta pengar i sjön om man redan har ett gc för svart är ju as mycke snyggare (för det har jag) silver är snyggare avfgudar silver..... :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg