# 21 Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 (redigerat) Så var det klart. 0-3 i näst sista omgången utan chans att komma på kvalplats för att hålla sig kvar. Det är det bästa för AIK. Man får göra sig av med sina överbetalda losers & kan istället satsa på unga talanger och bygga upp ett nytt lag. Ge AIK några år att bygga upp laget innan man väntar sig resultat. Tråkigt för Svensk fotboll tycker nog många. Men alla lag måste åka ur förr eller senare. AIK har varit usla senaste tiden & förtjänar att åka ur. Malmö FF & Djurgården åkte ur för några år sedan. Djurgården fick de första tre åren placeringsraden: 2-1-1 Malmö är på väg mot SM-guld nu. Mitt lag Umeå FC missade i slutskedet. Ett skitmål med 6 minuter kvar & ett mål på en feldömd straff sänkte oss. Nu får vi inte möta AIK, Norrköping & Öster utan exotiska lag som Gimonäs (Umelag), Hemmingmark & Anundsjö. Redigerat 24 Oktober 2004 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agaf Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Håller med dig # 21 men det är jobbigt det känns som en klump i magen som inte kommer försvinna förs ett år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 f*n va gött :D Då slipper vi dessa galna AIK-supportrar här i Göteborg :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 f*n va gött :D Då slipper vi dessa galna AIK-supportrar här i Göteborg :D exakt, så j*vla gött!!!fast det där med supportar gör inte så mycket. just let them come :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agaf Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 (redigerat) Är ni rädda eller för att få spö LOL :blink: ni tycker det är skönt men det drabbar Svensk Fotboll och publik siffran ni får tro vad ni vill men jag vet att AIK kommer komma upp som ett topp lag år 2006 och då ska jag åka till göteborg och sen när vi krossar sillstryparna ni ska allt få se!!!! DET KALLAS LÄKTAR KÄRLEK Redigerat 25 Oktober 2004 av Agaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Skönt, hoppas black army lär sig en läxa =/... Men iaf, att börja från början hjälpte ju MFF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Är ni rädda eller för att få spö LOL :blink: ni tycker det är skönt men det drabbar Svensk Fotboll och publik siffran ni får tro vad ni vill men jag vet att AIK kommer komma upp som ett topp lag år 2006 och då ska jag åka till göteborg och sen när vi krossar sillstryparna ni ska allt få se!!!! DET KALLAS LÄKTAR KÄRLEK come on make my day, punk =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agaf Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 (redigerat) Shopa min piku jädra IFK GTB det är skönt att dom inte tog sm guld det är så skönt att man nästan kan fira det ! Redigerat 26 Oktober 2004 av Agaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Så var det klart. 0-3 i näst sista omgången utan chans att komma på kvalplats för att hålla sig kvar. Det är det bästa för AIK. Man får göra sig av med sina överbetalda losers & kan istället satsa på unga talanger och bygga upp ett nytt lag. Ge AIK några år att bygga upp laget innan man väntar sig resultat. Tråkigt för Svensk fotboll tycker nog många. Men alla lag måste åka ur förr eller senare. AIK har varit usla senaste tiden & förtjänar att åka ur. Malmö FF & Djurgården åkte ur för några år sedan. Djurgården fick de första tre åren placeringsraden: 2-1-1 Malmö är på väg mot SM-guld nu. Mitt lag Umeå FC missade i slutskedet. Ett skitmål med 6 minuter kvar & ett mål på en feldömd straff sänkte oss. Nu får vi inte möta AIK, Norrköping & Öster utan exotiska lag som Gimonäs (Umelag), Hemmingmark & Anundsjö. Synd..För då hade vi inte fått möta mer, men synd ändå...Hände Maif för några årsedan att någon blev tramad en bit ovanför hälen när han skulle sjuta..Tack vara det kom dom inte upp i Allsvenskan. Aja...Aik va inte bra..Kommer att se don när dom spelar på strandvallen.' Är deras klack black Army vilda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Mmm, det har du väl sett på tv! Men det är ett tecken på att dom inte hade tillräckligt bra lag för allsvenskan, men det är lustigt för AIK har alltid varit i allsvenskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Nästan Iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Så var det klart. 0-3 i näst sista omgången utan chans att komma på kvalplats för att hålla sig kvar. Det är det bästa för AIK. Man får göra sig av med sina överbetalda losers & kan istället satsa på unga talanger och bygga upp ett nytt lag. Ge AIK några år att bygga upp laget innan man väntar sig resultat. Tråkigt för Svensk fotboll tycker nog många. Men alla lag måste åka ur förr eller senare. AIK har varit usla senaste tiden & förtjänar att åka ur. Malmö FF & Djurgården åkte ur för några år sedan. Djurgården fick de första tre åren placeringsraden: 2-1-1 Malmö är på väg mot SM-guld nu. Mitt lag Umeå FC missade i slutskedet. Ett skitmål med 6 minuter kvar & ett mål på en feldömd straff sänkte oss. Nu får vi inte möta AIK, Norrköping & Öster utan exotiska lag som Gimonäs (Umelag), Hemmingmark & Anundsjö. Ja vet äntligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.