kickan Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 hej, finns det n[n som har en walktrhough till Zelda windwaker eller som kan hj'lpa mig!_ jag har fastnat totalt... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Kolla http://www.gamefaqs.com. Eller, var har du fastnat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrblack Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 fatar 0 :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 fatar 0 :unsure: Av vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kickan Skrivet 25 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 hur tar jag mig upp till den sista fyren för att döda ödlan eller vad man nu ska kalla den så att ´jag kan fortsätta mot tornet?! stegen till fyren är ju på utsidan av muren!! jag harv försökt ett bra tag nu men jag är inte så himla bra på sånt där....HJÄLP MIG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 testa att skita i den, eller lyser den ot tornet isåfall måste du döda den länge sen jag var där men följ bara den där gången (på andra våningen) så borde du hitta vägen en exakt walkthru hittar du på thewindwaker.com klicka på the windwaker och leta efter walkthru länken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 zelda walkthroug HÄR klicka på windwaker så hittar du wn walkthrough Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 zelda walkthroug HÄR klicka på windwaker så hittar du wn walkthrough bra sida kan komma till nytta ibland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 6,man Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 var är du fast? Jag kan nog hjälpa dig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kickan Skrivet 27 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 hej, jag har klarat det!! tack alla för hjälpen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg