shacti Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 han kanske slumpade fram, de 10 första i chatten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Nej, det tror jag inte.. Jag kom in ganska sent i chatten med statistik ;p. För övrigt skrev jag ingenting till admin om att jag ville bli elit chattare, jag blev det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 kan man få tillbaks sin gamla rank då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Om man inte vill vara Elite Chattare längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Eller om man aldrig är inne på chatten mer.. typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 jag tycker iden om att det ska stå på samma sätt som om man är skribent var bra. att elite chattare blir som en extra titel eller vad man ska säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.