barajag Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Hur kommer jag till den andra världen i Sapphire? All info & tips är jättevälkomna!!!! :roll: Hoppas på svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Den finns inte! :( Det skulle vara kul med en sådan, men som sagt så är det bara att drömma om... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Jo Mirage island och shothiem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 det är inga andra världar, båda tillhör Hoenn.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Pokemon, dom är i samma värld, på samma karta. Även Southern Island och Mirage Island ligger i Hoenn... :wink: Om man skulle kalla dom "andra världen" så kommer man dit så här: Southern Island: Denna ö måste du ha Eon Tickert och åka båt, här kan man fånga Latios om man har Sapphire och Latias om man har Ruby. Mirage Island: Du måste ha rätt Id-nummer för den dagen, det ändras varje spel-dag. Du kan kolla om du har rätt hos en gubbe i staden på vatten och där finns ett visst Berry. :wink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 på mirage island finns ett Berry SOM GÖR DE STARKARSSTE POKèBLOCKS I HELA SPELET!!!!!! :twisted: Och massa Wynaut.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Vad säger han ifall man har rätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 på mirage island finns ett Berry SOM GÖR DE STARKARSSTE POKèBLOCKS I HELA SPELET!!!!!! :twisted: Och massa Wynaut.... Du menar Gold pokeblock som gör så att man få fulllt i alltting! I alla fall har jag för mig att det ska finnas fyra världar eller 3 på FireRed och LeafGreen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 nej det finns bara 1, kanto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 nej det finns bara 1, kanto Nä! Då verkar det inte vara roligt! Jag tror nog inte jag skaffar det i så fall men nu återgår jag till ämnet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kawe Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 mm firered och leaf green har bara en värld samma som pkmn röd och blå aja tillbaka till ämnet. Southern island och mirage finsn bara i hoenn alltså en värld. behöver ngo itne åka till southern island för jag har redan mni latios kanske man kan få latias i ruby av landet ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 det är inte olika världar utan olika religoner(eller nåt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg