Bullaregott Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 hur gifter man sej med nån??? måste man ha hus? :o hur långt kan ni sparka en höna :) ?? jag kan bara 15 meter ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Var hos en kompis och vi sparkade hönan 34 meter! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Varför öppna en ny tråd när det redan finns en Fable tråd ? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
◘◘◘ Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Det är alltid bra med två :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Skulle jag öppna en ny tråd av något spel så skulle det bli jobbigt därför är det bättre med EN tråd <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CErX Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 hur gifter man sej med nån??? måste man ha hus? :o hur långt kan ni sparka en höna :) ?? jag kan bara 15 meter ... för att gifta sig måste man ha en wedding ring. också blir jag bara utskämd om jag säger hur långt jag ahr sparkat en hönafast jag säger det ändå - 9,5 meter :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Kan man få barn på spelet??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 nej de tror ja inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludzon Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 join my fable :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Var hittar man hönor? :P Jag har iallafall hittat ett huvud att sparka på :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludzon Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 :evil: :evil: :evil: vad e arenan? ja har just fixat arkiologen pallar inte men quests kommer ja ditt snart? tar de lång tid inan ja får horn :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Det beror hur snabbt du gör onda saker, hornen alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg