Gäst 0012 Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Hej kan nån printa en bild och visa mig hur man kör GTA3 i online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Det har väl ståt i en annan tråd att det inte går att köra det på intenet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Det kan man man kan ladda ner en sak som man kör det har min kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
◘◘◘ Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 www.mta.com :P Fast jag spelar Vice City online och då är jag kung :kung: www.gtasajten.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 kan du printa en bild jag vill se hur det ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Googla på "GTA3 Online Screenshots" eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Google ha alla svar. och om du inte hittar nåt där så porva med altavista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 (redigerat) www.mta.com :P Fast jag spelar Vice City online och då är jag kung :kung: www.gtasajten.com erh, vad menar du med www.mta.com? det är ju "Metropoloiltan Talent Agency" som ligger på "4526 Wilshire BoulevardLos Angeles, California 90010"...<_< Google is your friend :) Ta dom 2 översta, den längs upp är multimodden och den andra är en en fix som gör att man kan se dom andra spelarna i radarn (och så man kan se dom överhuvudtaget :ph34r: ) Redigerat 25 Oktober 2004 av Green Devil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Måste man ha redan GTA spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Ja, det förutsätter att du antingen har gta3 eller gta: vc. Sen ska du ha mta installerat. det körs genom all seeing eye, eller det kan göras, och det är nog bäst så, synd att det ska lagga så mycket bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.