Gäst Xray Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Hur ska jag reebota datorn, när jag försöker ta bort en keylogger från datorn står det att den kommer försvinna efter en reebot (Ad-Aware sa det) :blink:, hur reebotar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^_^ Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 STARTA OM DATAN FFS :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Funkade inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Reboot= starta om datorn. Funkar det inte med ad aware så finns inte så mycket att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 harru keyloggern som program eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 ett adware förmodligen det där keylogger du får nog installera om datorn tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Eh, jag sa att det inte funkade med att restarta datorn, när jag kom tillbaka scannade jag igen och startade om, då funkade det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 bra att det funka! då kan vi begrava ämnet va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.