Kexx3 Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Hur kan man vara Gruppledare i 2 Gruppforum? Tänkte på Wapor Mission avatar och Zektor X :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Dem är väll inte gruppledare, dem kanske är moddar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 nu är det ju jag ni syftar på jag sa åt admin att ta bort mig som gruppledare i Zektor X för jag ska starta ett annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 25 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 OK No fear:Klicka på länken han är högste gruppledare åt båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 26 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Poäng -viktigt meddelande:Gruppforum som finns Sen klickar ni på länken på Zektor X o Mission Avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 hur kommer man med i en grupp då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 nu är det ju jag ni syftar på jag sa åt admin att ta bort mig som gruppledare i Zektor X för jag ska starta ett annat igår stog det typ att du var gruppledare för zektor x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.