GROM Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Finns de nån som ska köpa Warcraft 3 WoW (world of warcraft)? JA ska inte d, de blir så dyrt eftersom man betalar en månadskostnad också för att kunna spela det. :( Verkar väldigt kul annars..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Ska inte göra det vad jag vet just nu och troligtvis inte sen heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
melle Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 jag ska inte köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 lätt att jag skaffar det warcraft äger ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Vad kommer månadskostnaden att ligga på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Battle.net (Blizzards online tjänst) har ju alltid haft gratis tjänster, är du säker på att det kostar? Om det gör det endå, så är det ju bara onlinetjänsten som kostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Det kommer att kosta, och spelet är endast onlinespel så ingen mening att köpa för att spela offline. Blizzard har inte bestämt pris ännu. Vill ni se en trailer kan ni kika in på www.Gamereactor.se och kolla efter en där. Själv ska jag nog lira open beta när det kommer iallafall, för att testa, annars är jag ganska skeptiskt till WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 klart f*n jag ska skaffa och lira det. dock ej på laglig väg.... har för mig att månadskostanden kommer ligga mellan 75-150 kr ungefär.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Har inte spelat så vågar inte slösa money på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naess1991 Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Warcraft e kast det e ju ingen snygg grafik :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Grafik är inte allt, har diablo2 snygg grafik? nej men det är kul ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 månads kostnader då skiter jag i det spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.