Simpsons Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Warcraft har ju visst ganska snygg grafik, jsg håller med dej Ozoon, grafiken är inte allt. Kommer Wow verkligen att kosta?? Då ska inte jag ha det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 det är la ganska självklart att alla liknande stor avancerade MMORPG måste ta ut månadskostnader för att kunna ha råd att hålla uppe sina servrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Jag tycker warcraft är tråkit köp Age o maytology eller vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Jag tycker warcraft är tråkit köp Age o maytology eller vad den heter. nu e det World of Warcraft, inte warcraft 3 som disskuteras. WOW är ett online-RPG, medans warcraft3 är ett RTS=real time strategy, precis som age of mythology. försök att hålla dig till samma genre om du ska tjöta om ett annat spel iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Jaha jag trodde wow var som dem gammla warcraft fast online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 men WoW är inte som warcraft 3 de e som diablo och så har de snygg grafik och priset är 50-70kr månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GROM Skrivet 27 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 jaPP, Grafiken e bra vad jag har sett.<_< Dessutom går warcaft III också att spela online....:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 jag ska nog inte köpa det <_<..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cohac Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 värkar vara många som inte vet vad ett MMORPG är, gå in på http://www.blizzard.com/wow och kolla vad det är, om ni inte vet vad ett mmovrpg är, annarns finns det 5-6st som är stora (everquest, dark age of camelot, planetside, shadowbane och ett par till......) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 (redigerat) ja kör betan på WoW. Det äger fett! Dessutom heter det inte Warcraft 3 WoW det heter bara WoW WoW e mmorpg Redigerat 28 Oktober 2004 av RPG-Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eve_95 Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 (redigerat) Finns de nån som ska köpa Warcraft 3 WoW (world of warcraft)? JA ska inte d, de blir så dyrt eftersom man betalar en månadskostnad också för att kunna spela det. :( Verkar väldigt kul annars..... Inte vad jag vet Redigerat 29 Oktober 2004 av Eve_95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 När är releasen! har väntat as länge nu är as coolt :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.