shacti Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 varför köpa ett spel med månadkostnad när det finns gratis? blizzaed värkar inte riktigt ha tänkt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Jag tycker inte om strategi spel ;) , så jag köper det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 jag kommer inte ha råd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elite Cheater Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 <_< :( Ska nog inte köpa "WoW" för det är Månadsavgifft typ 130Kr och om man inte spelar måste man betalla eelrer?!?!! !" #? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 strategi spel är jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Jag tycker inte om strategi spel ;) , så jag köper det inte men det är ju inget strategi sple det är ett mmorpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viewtiful_Joe Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 ja Ska köpa world of warcraft,, när de ä ute ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 mmorpg= Massive online roleplay game eller nått:p vet int vad de andra m'et står för :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
daniel13 Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 betan släps den 23-11-2004. Och ni som Inte tänker Köpa betan. Så finns det masa låkan de fakta på www.worldofwarcraft.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Köpa betan? http://forums.invisionpower.com/style_emoticons/default/sweatingbullets.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Köpa betan? http://forums.invisionpower.com/style_emoticons/default/sweatingbullets.gif lol.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Jag tycker warcraft är tråkit köp Age o maytology eller vad den heter. håller med 0012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.