Gäst Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 hellre sätter man sig ju vid tv-spelet än gb... men gb är bättre på sitt sätt! ex storleken, bärbar mm! /V / / l Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 En gb kan man ju bära runt överalt det kan man inte med ett tv-spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 neee. ja håller med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 jagt får bära min GC mellan min morsa och farsa varje vecka... *JOBBIGT* :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 jag köper längre inte gba spel bara ps2 spel gba spel är inte så roliga :( vadå inte roliga, dom är ju jätteskojiga föresten sappgire guy skriv inte 2 inlägg irad du kan få varning så du vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Kan man. Det visste inte jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 sorry.... jag glömde... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 jag ska köpa SUPERMARIOADVANCE 4 så jag får nog ett till spel nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 21 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2003 ja har: sagan om de två tornen supermario adv 1 å 2 tony hawk2 zelda a link to the past (Oos och Links avakening (om de räknas)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 21 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2003 varför inte OOA? har SUPER MARIO ADVANCE 4 NU SÅ JAG HAR ETT SPEL TILL :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 opps... glömde Ooa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emjo0805 Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Jag har Hamtaro Pokemon ruby Disneys party Svamp bob Fyrkant Digimon Harry potter & Mario kart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg