box Skrivet 1 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 okej förrutom halo och fable ,dom har jag:P men ni får gärna beskriva spelen också! vad det är för slags och så! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Köp splinter cell 1 först innan du köper PT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Box: Vad gillar du för slags spel :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 okej förrutom halo och fable ,dom har jag:P men ni får gärna beskriva spelen också! vad det är för slags och så! James Bond:Everything or Nothing har jag till GC.Det är kul ett ganska bra tag. Man kan göra bonussaker, låsa upp fusk och bonusar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
box Skrivet 3 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 spel som inte är desamma hela tiden, som bilspel. men jag gillar ninja gaiden och liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 burnout 3 isåfall ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 (redigerat) Rally Challange 2 é väldigt kul :lol: Redigerat 3 November 2004 av Orzen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 (redigerat) Rally Challange 2 é väldigt kul :lol: Ja det är det men det är nästan för enkelt... ;) Racing: Need For Speed: UndergroundAction: Halo 1/2 Sport: Tony Hawk underground Plattform: Warcraft 3 (om de finns till xbox) Nä Underground är inge kul grafiken är kass <_< .. 3:an är lätt det bästa Tony Hawk spelet. :) Redigerat 3 November 2004 av Steezy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 fire emblem...oj detta var inte till x-box utan gc synd för dej :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
box Skrivet 4 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 det var INTE bilspel jag gillade :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 nehepp men då säger jag halo 2 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Halo 1/2 Fable Burnout 3 Tony Hawk 3/4/5 HL2 (om de kommit ut :huh:) Counter-strike Jag skulle kunna sitta här hela dan :) Nä inte Counter Strike. http://67.18.37.16/2014/123/emo/ermm.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg