Reyals Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Vet ni om det är möjligt att hitta ett ledigt hus i bowerstone south/north? svara så fort du kan.. ivrig.. ett tips att få hus i oakvale tillexempel bli ond å mörda massa så säljer dom husen..:P :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
◘◘◘ Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Köp ett hus i Detroit det gjorde jag det var billigt 100,000 $ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 26 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 (redigerat) Detroit??? vart ligger det? 100.000.... det e sviindyrt btw för att dra upp svärdet i witchwood ska du ha maxade strength stats Redigerat 26 Oktober 2004 av Mastersword Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 man måste ha fullt i godhet för attdra upp svärdet oxå..... ja det finns ett hus i bowerstone south... TRYCK bara ner din högra joystick ¨så ser du mappen större..... sen tittar du bara efter en gul prick som liknar ett hus... har du inte klarat spelet än? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 26 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 joo ja hade de ja..men ja har inte orkat kolla allt, å dessutom köpte ja ett hus i knothole Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Detroit??? vart ligger det? 100.000.... det e sviindyrt btw för att dra upp svärdet i witchwood ska du ha maxade strength stats Han menar i verkligeten ;) Vet du värkligen inte var Detroit ligger???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Tja!! Jag har fastnat lite på questet där man ska hitta the arceologist (eller nåt) Hur vet man vad demonporten heter?? och vad behövs för att dra upp svärdet i stenen?? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Tja!! Jag har fastnat lite på questet där man ska hitta the arceologist (eller nåt) Hur vet man vad demonporten heter?? och vad behövs för att dra upp svärdet i stenen?? :rolleyes: demon porten heter H-I-T-S Jag har fastnat på Questen där man ska slåss i arenan .. hur många ska man döde igentligen .. jag har kommit till sten trollen men dom går typ inte att döda ... så kan nån säga hur många man måste slåss mot och hur man dödar sten trollen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 (CiR3 @ 01/11-2004 20:29:59) Tja!! Jag har fastnat lite på questet där man ska hitta the arceologist (eller nåt) Hur vet man vad demonporten heter?? och vad behövs för att dra upp svärdet i stenen?? :rolleyes: demon porten heter H-I-T-S Jag har fastnat på Questen där man ska slåss i arenan .. hur många ska man döde igentligen .. jag har kommit till sten trollen men dom går typ inte att döda ... så kan nån säga hur många man måste slåss mot och hur man dödar sten trollen nåra st men skjut pilar på dom eller magi dom dör efter ett tag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 hur gör man så att det blir slowmotion :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Du kan kolla här. Har inte kollat igenom texten så jag vet inte om det står hur man gör så då är det inte mitt fel om du har läst i onödan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Angående stentrollen: slå med vapnet på stenarna dom kastar så studsar dom tillbaka på dom..då borde det bli lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg