kkthxbye Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 tycker ni det är så bra som alla trodde det skulle bli?? ÄR DET PRISVÄRT?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naess1991 Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Jag trodde det skulle varit bättre.SYND!!!!! :( :( :( :unsure: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Jag trodde med att det skulle vara bättre att man skulle kunna göra mer och sånt, jag tycker inte att det är värt pengarna riktigt, man tröttnar på det ganska snabbt...! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 fick det i födelse dagspresent vet ej priset men jag visste inte hur bra det skulle vara men de e braaaaaaaaaaaaaaaaaa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 samma här ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Hej! Helt klart trodde jag att Thesims 2 skulle vara mycket bättre en ettan. Men många saker som Will har sagt har inte kommit med i spelet. T.ex väderprognoserna. Det skulle ju komma regn ibland och åska. Självklart skrev ju Will och sa att det inte gick efter som det var för mycket(kommer inte ihåg allt) minne eller nått sånt. Sen var det med "sommarstugorn" som skulle finnas. Jag ser inga på mils avstånd. Och loven från skolan??? Inga alls.... enadst helgerna som går extremt fort..... Men om man ska gemföra Thesims2 Med Thesims (utan exp..) så rockar Thesims2 mycket!! Synd bara att det inte finns så mycket fönster/tapeter/golv m.m Kram :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 (redigerat) Hej! Helt klart trodde jag att Thesims 2 skulle vara mycket bättre en ettan. Men många saker som Will har sagt har inte kommit med i spelet. T.ex väderprognoserna. Det skulle ju komma regn ibland och åska. Självklart skrev ju Will och sa att det inte gick efter som det var för mycket(kommer inte ihåg allt) minne eller nått sånt. Sen var det med "sommarstugorn" som skulle finnas. Jag ser inga på mils avstånd. Och loven från skolan??? Inga alls.... enadst helgerna som går extremt fort..... Men om man ska gemföra Thesims2 Med Thesims (utan exp..) så rockar Thesims2 mycket!! Synd bara att det inte finns så mycket fönster/tapeter/golv m.m Kram :cool: Det var för mycket buggar. Och jag tycker att det är prisvärt om du tänker på grafiken och så. Och tänk på att det där är det första Thesims 2 spelet sedan kommer ju "Thesims 2 winter garden". Så ja jag tycker att det är jätte bra. Varför det inte finns månka tapeter och fönster osv... Är för att det är ju det första Thesims 2 ja utan uppföljare om du bara tar den första ettan så suger den mycket om du testar Ts2. Om ni inte vet vad "Thesims 2 winter garden" är skicka ett privat medelande till mig. Redigerat 16 November 2004 av Danne159 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 nja, det enda som jag tycker e roligt e att skapa fula familjer..(tidsfördrift) men jag spelar på syrrans spel (hon köpte det, hon tycker det är roligt o prisvärt).. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 tycker inte du att det är prisvärt ? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg