Hoppa till innehåll

The Sims 2 Upp Till Förväntningarna?

kkthxbye

Rekommendera inlägg

• 3 veckor senare...

Hej!

Helt klart trodde jag att Thesims 2 skulle vara mycket bättre en ettan. Men många saker som Will har sagt har inte kommit med i spelet.

T.ex väderprognoserna. Det skulle ju komma regn ibland och åska. Självklart skrev ju Will och sa att det inte gick efter som det var för mycket(kommer inte ihåg allt) minne eller nått sånt.

Sen var det med "sommarstugorn" som skulle finnas. Jag ser inga på mils avstånd. Och loven från skolan??? Inga alls.... enadst helgerna som går extremt fort.....

Men om man ska gemföra Thesims2 Med Thesims (utan exp..) så rockar Thesims2 mycket!! Synd bara att det inte finns så mycket fönster/tapeter/golv m.m

Kram :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej!

Helt klart trodde jag att Thesims 2 skulle vara mycket bättre en ettan. Men många saker som Will har sagt har inte kommit med i spelet.

T.ex väderprognoserna. Det skulle ju komma regn ibland och åska. Självklart skrev ju Will och sa att det inte gick efter som det var för mycket(kommer inte ihåg allt) minne eller nått sånt.

Sen var det med "sommarstugorn" som skulle finnas. Jag ser inga på mils avstånd. Och loven från skolan??? Inga alls.... enadst helgerna som går extremt fort.....

Men om man ska gemföra Thesims2 Med Thesims (utan exp..) så rockar Thesims2 mycket!! Synd bara att det inte finns så mycket fönster/tapeter/golv m.m

Kram :cool:

Det var för mycket buggar. Och jag tycker att det är prisvärt om du tänker på grafiken och så. Och tänk på att det där är det första Thesims 2 spelet sedan kommer ju "Thesims 2 winter garden". Så ja jag tycker att det är jätte bra.

Varför det inte finns månka tapeter och fönster osv...

Är för att det är ju det första Thesims 2 ja utan uppföljare om du bara tar den första ettan så suger den mycket om du testar Ts2.

Om ni inte vet vad "Thesims 2 winter garden" är skicka ett privat medelande till mig.

Redigerat av Danne159
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...