ouagadougo Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Vad händer efter att man har klarat spelet och börjar om på en ny quest, förutom att man får andra kläder? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Man får ha kameran från början... mer än så är det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Jo, det är mer än så. Kameran kan ta färgbilder redan från början och man får se vad Valoo, Great Deku Tree och Jabun säger (alltså på engelska istället för hylianska). Dessutom är det några få figurer som ser att Link har sina vanliga kläder. Jag tror att Medli är en av dem. Är det inte hon som säger typ: "Åh, det är du! Blå tröja med kräfta på!". De flesta andra tror att han har gröna kläder på sig. En till sak: man får behålla alla statyetter som man redan har tagit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 (redigerat) Just ja, färgbilder på kameran... men längre än så har jag inte spelat andra gången. Redigerat 28 Oktober 2004 av _Master_Sword_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 just jag Nintendo Gallery room statyerna...har fått många men inte alla.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 just jag Nintendo Gallery room statyerna...har fått många men inte alla.. Jag har också fått många, men har många kvar. De flesta som jag har kvar är fiender. Svårt att fota dem. Och bossarna får man ju bara en chans på :( . Det är coolt att man kan fota djur, som grisar, fiskmåsar och krabbor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Hur får man kameran på Wind waker? Det e i Windfall Island tror jag men hur ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 man kan ju alltid börja en ny sparning.... höhö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Har spelat men inte vetat sådant där!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 jag har tänkt köpa det är det bra ???????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg