GoldenMew Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 pokemon Red Fire och Green Leaf är nygamla pokemon spel omgörningar av pokemon Red och Green det är ungefär samma MEN grafiken är som Ruby/Sapphire, man kan byta med Ruby/Sapphire och man kan koppla upp båda till Pokemon Colosseum på Gamecube... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 15 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Släpps i Japan Januari 2004.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cloud_strife Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 menar du att det "red fire" och "green leaf" är "röd" och "blå" om man ska uttrycka sig så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Fire Red och Leaf Green, och det är röd/blå(grön), den kanske skulle komma Water Blue istället för Leaf Green eftersom grön bara släpptes i Japan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kawe Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 a det e rätt.. hehe minvän har green fast jag hade blå fast stulen alltså den blev stulen inte stjäla spel ^^'' vore bättre om alla nya spel som greenleaf waterblue fire red sapphire och ruby vore som krystal för alla pokemon rörde sig. trodde att det va så med i ruby fst de gjrode bara 2 mto 2 battle. är alla fall nöjd med ruby och sapphire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 16 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 jag vet att flera här har vetat det, jag skriver det för att vissa tror tex att man kan komma till Hoenn, Johto på Fire Red och Green Leaf / Blue Water men det kan man inte! :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kawe Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 mm det e bara en vanlig blå röd och grön pkn sple fast bättre grafik :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon pokemon trainer su Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 mm det e bara en vanlig blå röd och grön pkn sple fast bättre grafik :) men det åste väl finnas något annat! annars kan man lika gärna använda ett blå eller röd! :new_microwave: jag har väntat och väntat och så är det som röd! BUUUU! jag funderar på att ta självmord! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg