Gäst jocke2004 Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 mina är beckham och håkan mild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 hur motiverar du att kalla Håkan Mild dålig?!?!!?!?!?!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 håkan mild e inte precis min favvo spelare. Men f*n vilket sk*t snack att säga David Beckham e dålig han är bättre än dig inte min favvo spelare som är ronaldo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Owen Shefzenko Kaka Henrik larsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 och henke larsson!!! men för h*lvete, e ni skadade eller? henke är ju en av de bästa anfallarna i Europa för f*n. j*vla puckon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Det e nog jag typ... He He Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 och henke larsson!!! men för h*lvete, e ni skadade eller? henke är ju en av de bästa anfallarna i Europa för f*n. j*vla puckon precis min åsikt henke! henke! back to topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 (redigerat) Henke är Sk*t bra ju Redigerat 28 Oktober 2004 av Typhoon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 En ny född bebis är den sämsta på fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 David Beckham är sämst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Niclas Alexandersson suger stenhårt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 och henke larsson!!! men för h*lvete, e ni skadade eller? henke är ju en av de bästa anfallarna i Europa för f*n. j*vla puckon Henke är knappast en av dom bästa, han kan inte ens mäta sig med Ronaldo, Shevchenko, Filippo Inzaghi. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.