emmlis Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Skrivet 26 Oktober 2004 Jag måsta ha hjälp för att hitta bombpåsen i Ocarina Of Time så ja kan bära bomber och bomba mig in i första grottan!!!?? //Emma
KazeN Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Skrivet 26 Oktober 2004 du hittar bomb bag i andra grottan. första grottan är ju i great deku tree och där antar jag att du varit. Om du går vid utsprånget ovanför grottan hittar du en bombflower, plocka upp den och kasta ner framför den stora bumlingen.
emmlis Skrivet 26 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 26 Oktober 2004 Jag får inte upp blomman det står att ja måste ha gorans bracelet vart hittar jag det då??
melle Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Skrivet 27 Oktober 2004 har du varit ine hos kungen (goron) då ska du spela serias sång eller vad den nu hetter
KazeN Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Skrivet 27 Oktober 2004 Japp, om du inte varit hos darunia så finns han längst ner i goron city. Spela zeldas lullaby och du kommer in. Ta fram en dekustick och tänd eld på den. Spring iväg och tänd resten av facklorna. När du är klar ska du leta efter en gång med massa stenar ivägen. ta fram en dekustick, tänd eld på den som du sedan tänder eld på en bomb flower. du kommer in och ugglan berättar för dig att du ska lyssna på musiken. du kommer till saria och hon lär dig hennes sång. spela den för darunia och du får goron bracelet. resten klarar du!
Arwen Undomiel Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Skrivet 28 Oktober 2004 Japp, om du inte varit hos darunia så finns han längst ner i goron city. Spela zeldas lullaby och du kommer in. Ta fram en dekustick och tänd eld på den. Spring iväg och tänd resten av facklorna. När du är klar ska du leta efter en gång med massa stenar ivägen. ta fram en dekustick, tänd eld på den som du sedan tänder eld på en bomb flower. du kommer in och ugglan berättar för dig att du ska lyssna på musiken. du kommer till saria och hon lär dig hennes sång. spela den för darunia och du får goron bracelet. resten klarar du! Jag brukar ta Sarias Song INNAN jag går till Goron City.
Rekommendera inlägg