purjo Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 är det någon här som är på peak 3 på SSX3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredde999 Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 japp :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 29 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Hurdå racen är ju as svåra på peak 2 kan du ge mig något tips. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Racen? Tjaa, det gäller bara att hitta genvägarna. Dom finns lite överallt. Följ inte bara vägen. Leta efter "out of bounds" skyltar. Gör lite trick också. När stapeln är fylld kan du....slida? (är inte inne på begreppen :P) på diverse stockar och sånt. Speeed! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredde999 Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 jag brukar mest gå på freestyle linjen och köra slopestyle superpipe o big air det tycker jag e lättare :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg