^_^ Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Har härt attt det ska kunna gå att spela 2Players samtidigt :D:D:D:D coolt lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Jag har fått mitt SA Men jag vet inte hur man kommer in i 2 player! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 det kanske är nån bonuspryl som man måste vinna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Jag har fått mitt SA Men jag vet inte hur man kommer in i 2 player! hur var spelet ??? var det så j*vla bra alla tänkts sig?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^_^ Skrivet 28 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 (redigerat) Jag har fått mitt SA Men jag vet inte hur man kommer in i 2 player! hmm. Menun? Multiplayer ?Option> Mutiplayer ? dah det ska gå kolla Antal spelare: 1-2 Minnesblock: 400KB Vibration: Ja Analog kontroll: Endast analoga kontroller Ljud: Dolby Pro Logic II Tror ni mig inte? kolla -->KOLLLLLLLAA<-- Redigerat 28 Oktober 2004 av ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Man ska kunna spela 2 på vissa ställen i spelet. TYp, gå in i en markör eller dylikt för att öppna ett minispel. Nåt sånt stod det i en recension. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 och vad innebär dt mini spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^_^ Skrivet 28 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Vet faktiskt inte :) Men såg nyss en film o då spelade man 2 players. så åkte man på en MC i stan :D fett ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 (redigerat) men om man e två...vem e den andra spelaren då? 3000:e inlägget!!!! :lol: B) :medieval: :kung: Redigerat 28 Oktober 2004 av Shark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Spelet är skitkul!! Men det är bara lite lugna uppdrag nu i början men sen kommer det grymmare, säg till om jag har sagt för mycket!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 vad e dt för uppdrag?? men säg inte för mycke för jag ska oxå köpa dt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 vet int men hoppas jag får det idag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg