Thunder Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Har ni något bra spel? Jag har dom mästa spel tycker dom också är bra! Finns Zelda till nin 8-bit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queezer Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Jupp, det första och andra zeldat är till nes, om jag har några bra spel? alla mina spel är bra, mitt favvospel är star tropics! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon pokemon trainer su Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Har ni något bra spel? Jag har dom mästa spel tycker dom också är bra! Finns Zelda till nin 8-bit? föressten spelen heter också the legend of zelda och the adventure of link ifall du vill veta...jag har legend of zelda och det är urkul! jag rekommenderar det! :1_ggrinparty: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Det finns också Zelda 2 till NES! Det har jag i alla fall läst i Nintendos hemsida! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 jag tycker att Zelda 2 är rätt sunkigt faktiskt.. då är ju 1:an mycke bättre.. förövrigt så är ju megaman spelen dom roligaste till nes! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 23 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Tack =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Jo det finns ett Zeldaspel med guldfärg på vad jag minns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg