Gäst Xray Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Skrivet 28 Oktober 2004 När jag spelade Counter Strike (Med botar) så råkade jag trycka på knappen "+?\", alltså knappen innehåller de symbolerna. Screenshot på knappen (Inramad i rött) http://img40.exs.cx/img40/7697/Tangentbord_csproblem.jpg Vad ska jag skriva i consolen för att få spelscreenen att bli stor igen, jag postar ett screenshot på hur spelet ser ut lite senare :unsure:. Säg till om ni inte förstår något. Citera
nooobie Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Skrivet 28 Oktober 2004 hmm det hade jag på ett hockeyspel förut kolla på options ;) Citera
Gäst 0012 Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Skrivet 28 Oktober 2004 Gå bara till options det är det man fixar alt. Citera
Gäst Xray Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Skrivet 28 Oktober 2004 Aja, fick hjälp av Counter Strike officiella sida man skulle trycka på "+" eller skriva "sizeup" i consolen utan situtationstecken. Citera
Mandarin Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Skrivet 29 Oktober 2004 Ä det 1.6 is team som du spelar ?? i så fall ska du gå till "Video" i "Options". Där ska det finnas en ruta som heter "Run in a window" den ska inte vara i kryssad. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.