Bey-blader Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 jag hatar de värkligen... och engenska svenska.... hatar de värkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 VA!! :o Matte är det roligaste som finns förutom datakodning!!!!! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 MATTE E JU SVINKUL!!!!! sorry för caps lock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 (redigerat) hur i Hel*ete kan man ha kul med matte? det är as sällan jag tycker det är kul... Redigerat 29 Oktober 2004 av Bey-blader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 jag älskar matte,svenska,engelska! det är mina favorit ämnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 ja man gillar ju olika... och ensak till... DET ÄR SVÅRT MED DOM JÄKLA DIAGNOSERNA MAN FÅR GRRR.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 HOST HOST. :o Hur gammal e du? :huh: Hur kan man tycka att sånt är svårt??? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 (redigerat) vad?? jag är bara 11 och suger på matte.. det är nån jäkla bråk och procent diagnos steg 3 till 4... Redigerat 29 Oktober 2004 av Bey-blader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 jag älskar matte,svenska,engelska! det är mina favorit ämnen Samma här fast svenska kan vara lite långtråkigt ibland ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 (redigerat) (Slither @ 29/10-2004 12:03:13) jag älskar matte,svenska,engelska! det är mina favorit ämnen Samma här fast svenska kan vara lite långtråkigt ibland ;) vi har sämsta sv läraren! Redigerat 29 Oktober 2004 av Bey-blader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Allt i skolan är väldigt enkelt, och jag tycker matte är långtråkigt, någon som håller med dig Bey-blader ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 jag tycker att bråk e jätte lätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.