Bey-blader Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 har nån kört... jag har kört counter-strike source beta.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Är det bra, min dator skulle ändå inte orka, jag kör Counter Strike 1.0 med PODBot 2.5 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Är det bra, min dator skulle ändå inte orka, jag kör Counter Strike 1.0 med PODBot 2.5 :P jag kör hemma hoss min kompis... grafiken äger alla spel jag lovar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Äger det Ninja Gaiden och kommer det äga Halo 2? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 vet inte! du vet cs när man gör head shoot så är blodet kantigt. men när man gör de på source värsta värkliga... du måste körat och det är värt om det kostar 700 kronor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Kan inte köra det datorn orkar inte, här är ett litet screenshot på Ninja Gaiden: http://www.gamerankings.com/screens4/561532/36.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 jag tycker att css är ändå grymare... om man skuter på väggen eller låda så kommer det såndär rök från när man typ skuter på nåt... och vapnen är så detaljerade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Kommer det rök när man skjuter på en låda, på Ninja Gaiden går den sönder :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 (redigerat) Tror att denhär funkar... Redigerat 29 Oktober 2004 av Bey-blader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 (redigerat) najseller hur... De_dust vett du! Redigerat 29 Oktober 2004 av Bey-blader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Var får man tag på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.