RPG-Master Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Om du vill fuska på runescape har jag svaret. Programmet heter SCAR och har funnits jättelänge. Ladda ner det här: www.freewebs.com/speljohan/SCAR1.13setup.exe Med detta program kan du macroa allt i runescape. Tack vare det e jag lvl 75 mining. Det e värt ett försök :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 e vell bra till pc antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 28 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 typ. killen som skapade denna autominern e den endasom lyckats hacka runescape. Kainieks. Han skapade autorune till rs classic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 fungerar den bara på classic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coola Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 hur gör man? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 hur gör man? :huh: Det ända du behöver nu är relaxa och bli hackad ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 30 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Det beror på vilka script ni kör. Det finns script te både rs classic och rs2. Om ni inte litar på mig kan ni ju gå in på http://www.kaitnieks.com och ladda ner den från orginalsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
W3z3R Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Tjena grymt fusk men en grej undrar jag var kan man hitta coal.bmp mithril.bmp osv :D snälla hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Det är en keylogger inuti! Jag varnar er. Alla mina virus system varnade på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 jag kunde inte lada hem :8 :8 :8 :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Virus? Vafan :blink: ja får inga reaktioner. Prova orginalhemsidan annars (skrev den högre upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Det är emot reglerna att fuska på runescape. Om ni hittar en hack eller bug eller något typ av fusk bör ni rapportera det genast till jagex men att utnyttja dem är strängt mot reglerna. Om ni inte visste det så försök göra något åt det genast eller rapportera det till Jagex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.