Gäst Beldur Skrivet 4 December 2004 Rapport Skrivet 4 December 2004 (redigerat) Ja jag vet kan ni lägga till mig på er kontakt lista? Min msn är [email protected] Redigerat 4 December 2004 av Danne159 Citera
the game master Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 f-secure anti-virus 2005 är det bästa virusproggamet Citera
Gäst 0012 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 Han kan ha fått Spyware för att han har truckit OK på en popup fönster eller gått in i en slaxs hack sida som snor din kod i datan.Ladda ned ad-aware bra anti spyware program.Godkänn aldrig popup fönster eller gå aldrig in på okända sidor som du inte vet om.Förut var jag dum i huvudet gick in i good tutorials och tröck på OK i en popup kom en massa skit porr. Citera
Xynthiar Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 MSN beta äger! min adress är [email protected] Citera
Dysfunction Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 Om ni använder internet explorer och får mycket spyware/adware... BYT TILL: MOZILLA FIREFOX Mycket, mycket bättre. Inbyggd översikt av nedladdningar, och minimerar insläpp av adware, spyware å alla j-a trackingcookies. Citera
Axel_jaja Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Skrivet 5 Januari 2005 Men asså, hitta ni Beta nu? Förr hade jag nån störd version där man inte ens kunde ha visningsbild - sen gick jag in på MSN å ladda ner Beta. Men läste ni avtalet? Jag kommer inte riktigt ihåg vad det stod, men Beta betyder ju test, eller liknande. MSN vill bara ge ett smakprov på 7.0, som förhoppningsvis har många extra grejer! :D P.S. Min MSN ä [email protected] Citera
neVah Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Skrivet 5 Januari 2005 tryck här!!! och ladda ner msn messenger 7.0 beta... den e betydligt bättre o du komemr inte få några problem... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.