Gäst Bobby Orr Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Vissa sidor skickar ut ett sorts spywares, s.k. reg. keys Dessa kan ändra startsidan och andra sidor till reklamsidor. Vissa går att ta bort men inte alla. Det är inget fel på programmet. Det är om man har varit ute på "farliga" hemsidor som reklamen kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Lustigt tycker jag, har aldrig hänt mig...Men det är säkert någon inställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Ibland när du har spyware och sånt kan din dator neka vissa sidor, det hände mig när jag hade spyware, men det är enkelt, scanna datorn, Ad-Aware är ett av de bästa programen som finns på http://www.download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Jag har en sådan spyware också. Funkar inte med ad-aware för mig. Programmet tar bort den men den kommer tillbaks trots att jag bara är ute på fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Vilken startsida har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 så gjorde min en gång men då fick ja installera om explorer men det kanske inte e samma jag kunde inte läsa lr tabort mail Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Byt startsida efteråt scanningen eller så kanske det finns kvar delar i datorns register som du måste ta bort manuellt (advancerat). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Jag har passagen men nu laddade jag hem det igen nu fungerar det bara fin fint... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Det här ska ju vara i PC <_< eehh MSN Messenger ÄR pc :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Msn är bra men ve ni om det finns 7.0 alla säger det att det går att ladda ner finns det verkligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 (redigerat) Msn är bra men ve ni om det finns 7.0 alla säger det att det går att ladda ner finns det verkligen?Ja jag har nyss laddat ner msn 7.0 beta Ladda ner det HÄR. Redigerat 4 December 2004 av Danne159 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 (redigerat) Så cool denna betan e ! Redigerat 4 December 2004 av Wacko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.