Hoppa till innehåll

Msn Messenger 6.2

Rekommendera inlägg

Gäst Bobby Orr
Skrivet

Vissa sidor skickar ut ett sorts spywares, s.k. reg. keys

Dessa kan ändra startsidan och andra sidor till reklamsidor. Vissa går att ta bort men inte alla. Det är inget fel på programmet. Det är om man har varit ute på "farliga" hemsidor som reklamen kommer.

• Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Ibland när du har spyware och sånt kan din dator neka vissa sidor, det hände mig när jag hade spyware, men det är enkelt, scanna datorn, Ad-Aware är ett av de bästa programen som finns på http://www.download.com

Gäst Bobby Orr
Skrivet

Jag har en sådan spyware också.

Funkar inte med ad-aware för mig.

Programmet tar bort den men den kommer tillbaks trots att jag bara är ute på fuska.se

Skrivet

Byt startsida efteråt scanningen eller så kanske det finns kvar delar i datorns register som du måste ta bort manuellt (advancerat).

• 1 månad senare...
Skrivet

Jag har passagen men nu laddade jag hem det igen nu fungerar det bara fin fint... ;)

Skrivet

Msn är bra men ve ni om det finns 7.0 alla säger det att det går att ladda ner finns det verkligen?

Skrivet (redigerat)

Msn är bra men ve ni om det finns 7.0 alla säger det att det går att ladda ner finns det verkligen?

Ja jag har nyss laddat ner msn 7.0 beta Ladda ner det HÄR. Redigerat av Danne159

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...