Skinnpytte Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Min missigno fångade jag och det hände inget. Men sen när jag använde han i en strid blev min skärm dampig och visade fyrkanter och lustiga saker! när jag använde han i strid blev alla mina pokemon fyrkantiga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Jag brukar få 149 bollar. Testa göra det fusket med en Nugget (om ni inte tagit alla) och sälj dem sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 nee, du har fått det om bakfoten, om man fångar missingno och klarar elite four med den så får spelet damp och det kan gå sönder. Damp?!!! vadå damp SLUTA GÅ SÅ OFF TOPIC HELA TIDEN ! LÅS DENNA TRÅD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Haha, komiskt... Att väcka en tråd som är över 1 år gammal, och endast skriva ett onödigt inlägg :rolleyes: Får väll wastea ett hänglås till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg