Hoppa till innehåll

Fuska.se Marknad

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag har sätt några konstiga saker på fuska´s marknad tex en anons som löd så hära:

Bästa spelet i världen

[1333kr] (PC)

och så hära:

bra!! [100kr] (pc)

vad är det är det nått spel som heter "bästa spelet i världen eller är det spamm på fuska.se marknad???

om man lägger in nåt sånt borde nån agera på det kanske google bot eller nån.

Jag tycker att nåt borde hända och det inte borde skivas nått mer sådant i fuska.se marknad för den är till för att lägga ut anonser inte att spamma i, admin tog bort den förra fuska.se marknaden för ett tag sen för det var mkt spamm i den och sen gjorde han denna för att han trodde det skulle bli minde spamm.

Skrivet

ja, men om man kollar på dom andra spelen så stor det mer så här: Gamecube[900kr] (gamecube)

Skrivet

Då menar dom väl att dom säljer basenheten, det vill säga gamecubet och inget spel.

puuust gamecube var ett exempel på nått som inte var spamm men dom som skriver ut en anons som heter "bra!!" dom spammar och dom bryter mot reglerna fattar du?
Skrivet

Asssåaaa haddi du fattar inte vad spam är spam är när man gör nåt helt onödigt t.ex skriver hej och sen i beskrivning dfergegehgazer det kallas spam,inte att man har en dålig titel

Gäst Golden Star
Skrivet

Jamen då är det ju inget fel direkt. Titeln kanske är för att locka folk att kolla vad det kan vara för spel.

mig lockar dt inte..

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...