Hoppa till innehåll

Cs

Tzotodile

Rekommendera inlägg

colten

desert eagle

clarion

och ett annat vapen till t som jag inte vet namnet på =/

och defender

Menar du SMG.

Jag gillar också MP5A och UZI

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Glocken e inte precis bra.. dåligt aim, VÄRDELÖS POWER!! ja sköt en kille 12 ggr (!!) i bröstet innan han dog (NOOB-PISTOL!, byggdes av en katt) Smg e bra om dom har lite liv, Scout e bara bra för dom som äger me snipers, vilket ja inte gör, och när ja har awp, så får ja panik va att den e så dyr och av att ja suger me den :P :huh: ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Scout

AWP/AWM

Colt

Krieg (sg nåt)

USP

Desert eagle

Man fegar ju inte med AWP, om man inte campar med den, men campar man så spelar det ju ingen roll vad man har för vapen. Man måste ha skills för att spela med snipers.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Hulk746

man ska inte säga att nån är feg, altså jag menar varför har sierra lagt till dom där vapnen om man inte får använda dom i nästan varenda server

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Glocken e inte precis bra.. dåligt aim, VÄRDELÖS POWER!! ja sköt en kille 12 ggr (!!) i bröstet innan han dog (NOOB-PISTOL!, byggdes av en katt) Smg e bra om dom har lite liv, Scout e bara bra för dom som äger me snipers, vilket ja inte gör, och när ja har awp, så får ja panik va att den e så dyr och av att ja suger me den  :P  :huh:  ;)

Man måste kunna hantera GLOCK annars är den inte bra dem seriösa spelare som eliter gillar glock mer en usp därför det är bra sikte och man ska hantera den och skjuta i huvudet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...