Elite Cheater Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Jag kör "Glock" :D glockar alla hehe :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Glock 18. och scout.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 gillar ochså deagle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 colten desert eagle clarion och ett annat vapen till t som jag inte vet namnet på =/ och defender Menar du SMG. Jag gillar också MP5A och UZI Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Glocken e inte precis bra.. dåligt aim, VÄRDELÖS POWER!! ja sköt en kille 12 ggr (!!) i bröstet innan han dog (NOOB-PISTOL!, byggdes av en katt) Smg e bra om dom har lite liv, Scout e bara bra för dom som äger me snipers, vilket ja inte gör, och när ja har awp, så får ja panik va att den e så dyr och av att ja suger me den :P :huh: ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Scout AWP/AWM Colt Krieg (sg nåt) USP Desert eagle Man fegar ju inte med AWP, om man inte campar med den, men campar man så spelar det ju ingen roll vad man har för vapen. Man måste ha skills för att spela med snipers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 man ska inte säga att nån är feg, altså jag menar varför har sierra lagt till dom där vapnen om man inte får använda dom i nästan varenda server Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Glocken e inte precis bra.. dåligt aim, VÄRDELÖS POWER!! ja sköt en kille 12 ggr (!!) i bröstet innan han dog (NOOB-PISTOL!, byggdes av en katt) Smg e bra om dom har lite liv, Scout e bara bra för dom som äger me snipers, vilket ja inte gör, och när ja har awp, så får ja panik va att den e så dyr och av att ja suger me den :P :huh: ;)Man måste kunna hantera GLOCK annars är den inte bra dem seriösa spelare som eliter gillar glock mer en usp därför det är bra sikte och man ska hantera den och skjuta i huvudet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 §1.13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg